41; perfektion på alla sätt.

jag älskar min man.
min lilla pojkvän.
min gurklover.
min Kevin.
min min min.
Han är så fin, det är sjukt.
Vacker.
Saknar att vakna upp med dig vid min sida, längtar efter dig.
När jag såg dig idag blev mina ben helt svaga, min kropp blev helt varm, mitt leende gick inte att sudda ut.
När jag hörde dig kalla på mig dog jag av lycka, när du kramade om mig vaknade jag till liv igen.
Åh, jag är så förälskad i dig.
Det är nästan lite pinsamt..
Jag vet att du inte ville jag skulle lägga ut en bild, önskar jag kunde.. så att hela världen fick se.. hur MIN pojke är, som han strålar, av perfektion, så vacker han är.
För du är så jävla vacker älskling, det borde du veta..
Du har det där "extra" som alla letar efter, du är den där killen många tjejer går omkring och suktar efter hela långa livet.
Du kan charma vem som helst, och du väljer mig..
Det är helt otroligt.
Kan knappt tro det, att du är min. A-M-A-Z-I-N-G !
jag är galen i dig, jag är så glad att jag har dig.
jag är verkligen din i alla lägen, det vet du, jag skulle aldrig lämna något så bra som detta...
åh vad du är fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0