13; well..

Födelsedagen vart helt okej iallafall. 
Först vaknar man av att papi sjunger "sweet sixteen" och de gav mig blommor och pengar. :3 Sen åkte vi iväg till stranden, sjukt mysigt..
Efter det fixar vi hemma, lagar tacos tillsammans, jenny och markus kom och gav mig ännu mer blommor och pengar. 
Sen kom Kevin och gav mig världens finaste blomma. (a)
Sen när vi hade ätit spelade vi spel, typ uno? xD
Mitt i allt spelande hör vi två mopeder köra in på vår tomt... SÅ KOM PONTUS OCH CILLA!!!!! :D
Sjukt trevligt att överraska mig sådär med blommor och... annat... ;) hahha <3
Sen blev det typ flum helaaa natten, då jag inte kunde sova och höll min kära vän vaken. ahah.. Förlåt.<3
Men, nu är jag sjukt trött och bara sitter här och tittar på tv. Inte jättekul, men orkar verkligen inte göra något annat.
Måste dock städa rummet och husvagnen. .

Well.. Tack för en fin dag. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0