26; hunbun.

Min.
Kan inte förstå att du är min, bara min.
Det är som i en dröm, en dröm som man aldrig vaknar ur.. Jag vill inte vakna nu.
Inte utan dig vid min sida..
Du är det finaste som hänt mig, den finaste jag någonsin haft, insidan och ut.
Tiden har gått snabbt, visst, men ibland känns det som en evighet. En underbar evighet.
Låt det aldrig ta slut, älskling..
Jag vet att man inte borde hoppas, eller förvänta sig för mycket i ett förhållande.

Men jag vill verkligen ha dig, nu och för alltid.
För evigt.

Aldrig någonsin har jag känt såhär starkt för någon.
Du får mitt hjärta att flippa ur, hoppa ut ur mitt bröst, slå ett varv, gå i 120 och ändå att sakta ner.
Det pirrar i hela mig när jag ser dig, och när du rör mig stannar allt upp.
Det är bara du och jag, allt annat försvinner.
När du kysser mig, åh guuud, när du kysser mig försvinner alla bekymmer, jag håller på att svimma.
flyger nästan upp i luften av glädje, ett rus som inte går att beskriva.
Allt det här känner jag för dig, det är för starkt för att kunna beskriva med ord.

Du är oemotståndlig, jag har aldrig velat ha någon så mycket som nu. Kan inte hålla mig undan från dig.. 
Vill hela tiden vara så nära dig, får aldrig nog.
Vill ha mer.
Åhhh, förstår inte att jag haft sån tur, att jag fann dig.. Kan inte tänka mig att vara med någon annan än dig. Du får mitt hjärta att sjunga, att drunkna i kärlek. 
Vet inte var jag ska ta vägen när du inte är här, det känns så tomt utan din närvaro.

Jag älskar hur du yrar på natten, när du pratar om saker ingen förstår, älskar hur du håller mig vaken med ditt gulliga lilla snarkande.. 
Jag älskar att vakna upp på morgonen med dig där, att du håller om mig.. 
Älskar att veta att du är min

Kevin Håkan Olsson, jag älskar dig och är för evigt din.

Jag är förälskad som aldrig för, du gör mig galen.

Längtar efter dig, varje liten sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0