30; family guy + two

Precis städat rummet sådär halvfint, får ju kungligt besök idag.
Jag har turen att få spendera min dag med både Pontus och Kevin, för det är ju verkligen inte varje dag man får vara med om så mycket random saker som när man är med dem..
För oss blir det family guy-maraton, för er som missat det så går det på 6an ikväll - 19.00 och tre timmar framåt, i think.
För övrigt, filmen jag såg igår " the shining", var inte en favorit, sjukt skum och den förvirrade mig. Kan vara för jag inte såg den från början?
Tur man hade lille Carl på luren.
Men för er som gillar old school creepyness, den rekommenderas. ;)
Blev för övrig rätt ledsen igår när jag zappade mellan kanalerna och insåg att jag missat hela purple rain, hur sug är inte det?


Tänk hur gullig Chris brown var en gång i tiden, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0