69; All I need is you.

Vart med min älskling idag, det har varit helt underbart. Men när jag skulle gå så blev allt plötsligt lite jobbigt, ville verkligen inte slita mig från dina underbara kyssar. Ville inte slita mig alls ifrån denna vackra människa.
Saknade är så stor och den kommer så direkt. Direkt när jag vet att om fem minuter, då kan jag inte hålla om dig när jag vill längre.. För då är du inte i närheten, du är inte hos mig..

Hatar att inte vara nära dig. Men det är ändå värt att vänta på dig, absolut!
Jag älskar dig, lämnar dig aldrig. Du är så jävla underbar, så klart att man klarar av att vänta på att få träffa dig igen. För varje gång jag ser dig blir jag mer kär i dig.
Förstår inte att jag har haft sån tur, att jag funnit någon som dig. Du är verkligen drömkillen. På alla sätt.
Du är en bra vän, snäll, omtänksam, förstående, supersöt och rolig. Du är världens bästa pojkvän, du är snygg, sexig, underbar, manlig, barnslig. Du är allt jag vill ha och mycket mer.
Du ska veta att jag är så himla tacksam för varje liten minut jag får med dig. Och varje litet ord jag säger är sanning. Skulle aldrig ljuga för dig.
Aldrig att jag sviker dig.

Jag älskar alla känslor du ger mig. Blir så lycklig när jag ser dig, får vara nära dig, prata med dig.
Du vet det där pirret man fick i magen på sin födelsedag när man vart liten. Det där glädjeruset när man fick allt man önskade sig? Det är exakt som det, fast tusen gånger bättre! Det går knappt att jämföra med något.
Glädjeruset jag får av dig är underbart..
Det får mig till att sväva högt bland molnen, ovan allt annat! Ingen kan få mig till att må så bra, det ska du veta!
Jag har slutat önska, behöver ju inget annat än dig.
Du är allt jag önskat mig. Du är bäst! <3

Längtar tills jag får se dig och vara nära dig igen! Längtar tills jag får kyssa dina sockersöta små läppar och hålla om dig, trycka din kropp tätt intill min. För det är då, jag mår som bäst.

Kevin Håkan Olsson, jag lämnar aldrig det vi har.
fyra månader med dig är allt jag behöver för att veta säkert, du är den rätta för mig.
Snälla låt det förbli såhär.

gud, låt det alltid vara vi. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0