54; Mannen som fortsätter att förvånar mig.

Du slutar aldrig att överraska mig älskling. För varje minut jag spenderar med dig, faller jag bara mer och mer. Jag är så djupt förälskad. Det går inte ens att beskriva med ord.
Blev så förvånad igår, när du gav mig den där fina dikten.
Jag frågade varför du gav den till mig, varför du skrivit den. Du svarade att du gav det till mig för att visa din kärlek för mig, att du ville visa att du verkligen älskade mig..
Wow!
Spontant.
Och det gjorde mig sådär extra lycklig, som du alltid gör mig. Inte en dag som passerat med dig har varit olycklig.
Alltid denna lycka, de där känslorna man vill känna. Du får mig till att känna det.
Jag älskar dig Kevin.
Du gör mig lyckligare än vad någon annan någonsin lyckats med.
Du är allt för mig.







Imorgon fyller min älskling år.
Längtar tills han får sina presenter.
Skriver mer om det imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Vad gav du honom? :D

2010-10-09 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0