57: nittiotvå dagar..

... Men en livstid kvar?

Det hoppas jag verkligen. För är det något jag vill så är det att skapa en livstids minnen med dig.
Att varje dag skapa något fint att komma ihåg med dig..
Att i framtiden få chansen att se tillbaka på detta, tillsammans med dig, och att aldrig ångra något...
Jag vill att de misstag vi gör, ska hjälpa oss. Lära oss.
Jag vill att vi ska stå vid varandras sida genom åren, stötta varandra genom svåra beslut.
Vill bli äldre med dig, se dig utvecklas och känna att åren inte går förbi utan mening.

För du gör allting betydelsefullt. Med dig finns det en mening.

Du är mitt allt, och jag älskar dig Kevin Håkan Olsson.


Kommentarer
Postat av: oliv

fan vad gulligt!

2010-10-19 @ 23:41:07
URL: http://raawwwr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0