64; Halloween med min snygging.

Haft så sjukligt kul i helgen då jag firat halloween med Kevin. (y)
Först så följde jag med familjen Olsson in till Ystad på någon rosa bandet-stöddag? För Kevin skulle ha dansuppvisning. Och gud så duktig han vart!!
Min pojke vet verkligen hur man buggar. Så j ä v l a duuktiig..
Efter det bjöd de på mat, sen drog vi till älskling, hämtade halloween stuff. Sen så åkte vi hem till mig.
Klädde ut oss och pyntade. Jättekul!

Sen gjorde vi en fail halloween pizza. XD ahahha. men den vart god! ;)
Såg en massa skräckisar och hade jätte mysigt!

Orkar inte lägga in bilderna nu, men det kommer sen!

PUSS




Kommentarer
Postat av: Oliv

fin äru!

2010-11-02 @ 22:28:25
URL: http://raawwwr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0